29

Salut, hello, hej (;

Har en "frans" som vi säger här, en fransk utbytesstudent, för er som inte visste :)

Så mina dagar e rätt speciella just nu, både kul och tråkigt liksom, kul att göra specialgrejjer istället för skola oså, men samtidigt jobbigt att inte kunna göra vad som helst utan mindea 2 människor ! Fast jag får  träna mycket franska och det är ju bra :) (Y)

Tränade frisbee idag. De gick verkligen inte bra, har inte gjort det på länge, jag är typ "inne i en svacka" som man säger. Känns tråkigt o man tappar verkligen lusten, men jag vet ju att jag kan bli i världen bara jag fortsätter träna.. (A)
Så på påsklovet ska jag försöka kasta mycket mycket, om det är ngn som tycker de verkar kul kan man ju ringa eller ngt :)

Nu ska jag o fransen sova, hej & hopp :)

Anna Samuelsson =)



 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vill du också få GRATIS märkeskläder & Prylar? Regga ett konto på www.freestreet.se. Det är MYCKET lättare att plocka ut presentkort där än på gratisbio, gratismakeup och andra liknande sajter! Dessutom är det inte så många medlemmar där ännu så det är sjukt lätt att värva massa folk och få poäng :)

2009-04-14 @ 14:49:15
URL: http://www.freestreet.se/?r=1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0