9


Asså en grej jag störde mig lite på är ett kedjesms jag fick på nyårsafton, inte för jag vet varför jag skriver de nu men har faktiskt tänkt på de rätt länge. I slutet står de:

"Skicka detta till alla som betyder något för dig...
Får du 1-3 sms tillbaka är du halvmobbad.
Får du 3-5 är du en okej kompis.
Får du 5-7 är du en väldigt bra kompis.
Får du 7-9 är du snygg och populär.
Får du 10+ är du den snyggaste som finns
Skicka detta till alla dina vänner."


Asså man skulle skicka det till alla sina vänner, och i början hajjar man ju liksom att man är en bra vän om man får så många tillbaka osv, men sen? får man 7-9 handlar det inte om vänskap, nej då är man snygg istället. Så det är så att vänskap har med snygghet att göra, eller va?
Fattar inte -_-

Men jag skickar aldrig vidare kedjebrev hur eller hur så de spelar ju ingen roll ((;

Anna Samuelsson =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0