5

Kom hem från AIK-Järfällamatchen och shit pommes frites de va ju jämnt i slutet! (((; Matchen slutade 9-8 till AIK iaf (N) Jag & Madde som va Järfällas alldeles egna 2manna-support! =D

Iaf, efter det städade jag hela läktaren! Eller inte bara jag, de va mamma o Peter också ;P men endå, 3 pers va vi och städade på båda sidorna :P Seriöst efter de här ska jag verkligen bli bättre på att plocka iordning efter mej efter matcher och så, för om alla skulle göra de skulle ingen behöva städa! De e ju inga problem att ta bort sin egen läskburk och godispåse, liksom, men om de e 3 personer som ska ta allas, då blir det en del. Jag stör mig på att det är något som är så enkelt att tänka på om alla använder hjärnan liksom. Alla borde städa läktaren någon gång tycker jag så hajjar man liksom att man ska slänga skräpet i en papperskorg.

Så mitt budskap är helt enkelt att kasta ditt eget skräp i papperskorgen- svårare än så är det inte!

Anna Samuelsson =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0