29

You can´t play on broken string
Seriöst :o jag är kär i den låten :DAnna&Carro

 
Ingen av oss har skrivit på ett tag, så då får väl jag görat ;) Skolan som vanligt idag. Jag och Anna va bäst på potatisgratänger på hemkunskapen (Y) Tennis efter skolan, sen kom mami och hämtade mig och vi åkte
ut till Tornby en snabbis. Köpte lite smink, beställde träningsoverall och jag fick en tröja :D
Sen blev det att åka hem och hård plugga, så nu kan man nästan alla glosor i spanskan, har 3 kvar.
Fysiken sitter och svenska orden. Fick hoppa över träningen för det men det får det va värt om man vill
ha bra betyg ;) Imorrn ska jag träffa min älskling och Anna ska vara med :)<33 Får se vad vi hittar på :D
Nu ska jag kolla på Andra Avenyn :)

Puss & kram
Carolina Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0