11

Tjosan :D

Om det är något jag älskar sjuuuuuuuuukt mkt så är det innebandy. Jag kommer ihåg för 2 år sen när jag pratade med en kompis i telefon. Jag satt i bilen på väg hem och vi pratade om att vi inte skulle gå på samma skola mer efter sommarlovet. Då sa hon att jag borde börja i hennes innebandy lag så att vi träffades några gånger i veckan på träningarna och matcherna. Jag hade spelat innebandy ett år innan men då hade jag brutit fingret en vecka efter att jag hade börjat och efter ville jag inte börja igen. Jag hatade verkligen innebandy men hon tjatade så mycket att jag sa att jag kunde börja. En vecka senare stod jag på innebandyplanen med en ny klubba och kunde ingenting. Jag visste hur man gjorde men jag var så jävla dålig. Efter 2 veckor skulle jag spela min första match. Målvakten i laget vägrade spela så vi hade ingen målvakt. Ingen annan i laget ville stå i målet och tränarna frågade om och om igen om ingen kunde ställa sig i målet. jag visste inte ett skit men jag sa att jag kunde försöka. Jag fick på mig målvaktskläderna på något konstigt sätt och dem började värma upp mig. Första perioden hade jag inte släppt in något mål. Och inte andra heller. När det var 2 minuter kvar i sista släppte jag in ett mål. Det var mot Solfjäderstaden. Efter det ville tränarna ha mig som målvakt. Nu har jag spelat i 2 år och det kan inte bli bättre :D Eller jo :) Samma lag som Anna nu :D<33  Ily <33

nej nu ska jag fika :D

Ha det

Puss&kram <33
Carolina Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0