Killar & kompisar sviker

Tjaaaaaaa!  Inte så bra uppdatering här av mig och Anna, men det ska det ändras på  ! :D

Hemma idag, förkyld,ont i halsen och lite mer .., Men det är inte det jag ska skriva om nu.

Om det är något jag är jäävligt trött på nu är det att killar och kompisar sviker så sjukt mkt.
När man behöver kompisarna som mest för att man mår dåligt och vill göra något kul så
skiter dem i en. Jätte kul.. Så nu ska jag göra likadant som dem gör, skita i dem om dom vill
nått så får de se hur det känns.
Och killar. Ena dagen säger dom att de vill vara tsm, dagen efter gör dom slut, några minuter ångrar de sig,
dagen efter vill de vara tsm igen, 2 dagar senare är det slut / "paus" som aldrig kommer ta slut.
Jag är så sjukt trött på allt och alla just nu som bara gör som dom själva vill och aldrig kan finnas.
Men det är en endel som alltid finns hur dåligt man än mår,
Sara-Maria,Hedvig,Hanna,Lovisa,Fanny,Ida,Maja,Anneli,Ebba,Anna.., ni är bäst för mig.
S-m du är den som har ställt upp allra mest för mig.
Du frågar hur jag vill prata när jag mår dåligt. Ingen annan gör de, alla andra säger att det kommer bli bra med tiden
eller så säger dem inte ens nått,. Du fattar inte hur mkt jag älskar dej S-m <333 Önskar att det fanns fler som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0