31

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?
Extremkul!
Bättre än förra året? Vene?
Har du träffat några nya vänner? aa, frisbee & F95-innebandy mm :) <33
någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? cuperna bland annat
Har du flyttat under år nollåtta? nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Har jag no ;D

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Vene, inte den mest intresserade, höhö
Har du strulat med någon? jo
Har du varit kär? vene?
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jasåklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja :) 
Har du haft ett hemligt förhållande? Nepp

SORG & HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? mm
Har någon i din släkt avlidit? släkt & släkt, typ
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? tror inte det
Har du varit i slagsmål? Inte seriöst inte :P

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Isåfall vad? Som jag kommer på nu valde jag fel smlag
Har du skämt ut dig? jaa
Har du ljugit för en vän? Inte om något seriöst vad jag kommer ihåg?.
Har du gjort något dumt mot en vän? tror de
Har en vän gjort något dumt mot dig? inte va jag kommer på?

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
Nyamunken
Har någon varit elak mot dig på skolan? jo men bara sånna man skrattar åt? :P
Hatar du någon på din skola? hatar e så jävla starkt ord,
Har du gjort något framsteg? får man väl hoppas? (;
Har du haft alla rätt på ett prov? jorå (Y) :)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jaa :D
Har du förlorat en vän? mm
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? vet inte? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0