30

Nu är det idag, imorgon och sen blir det nytt år!
för er som hade missat det alltså.. (A) Imorgon tror jag det blir någon slags sammanfattning av året, kanske baxar något såntdärnt från bilddagboken & klistrar in eller.. ah vi får se :)))
Har lilla Anna något trevligt att skriva idag då?
Kan ju säga at träningen igår var hur kul som helst! vi va 7 från laget + 2 pappor + 3 kompisar till Sara&Sofie (; körde match heeeela träningen och så va de inga efter oss så vi körde lite längre ((((:

Någonting som jag tycker är rätt kul är Pixbo-Umeå matchen igår i Svenska superligan, om ni kollar på länken: http://www.innebandy.se/templates/IDA/CompetitionInfo.aspx?ID=8811&CompetitionID=5400&epslanguage=SV ser ni att Pixbo ligger 6a och Umeå ligger 9a med lika många spelade matcher. Efter första perioden står det 3-2 till Pixbo, och sen skulle jag gå ur bilen till träningen (: & så kommer man hem och gissa vilka som vann med 6-9? Umeå!

Okej nu kan man ju förstå det helt ointressanta i saken om man inte gillar innebandy, men det känns som om det är det jag kan något om och en konstnär målar ju helst men sina bästa färger som Håkan Hellström svarade på frågan varför han nästan bara sjunger om Göteborg.. Har sett att de e något på sned med kommentarerna, iaf om jag ska prova att kommentera, men om någon har någon ide på vad jag ska skriva om e de ju bara att skriva på msn eller så! (:
Anna Samuelsson =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0